»Način pisanja zbranih britanskih avtoric je po eni strani skrajno sodoben, po drugi strani pa je več kot očitno, da so se vse sodelujoče dramatičarke študiozno poglobile v mitska izhodišča in se s tem izognile nevarnostim diletantizma in ohlapnosti.«
»Pisala to, kar je živela, in živela to, kar je pisala.«
»Želela sem napisati besedilo, v katerem ne bo hujših kriminalnih dejanj, umorov, drugih patologij ali anomalij, a bi bilo vseeno psihološko zanimivo in napeto.«
»Ne gre samo za to, da je The Mister slaba knjiga. Slaba je na tak način, da se sam prostorsko-časovni kontinuum rahlo maje v temeljih, ko se strani preurejajo v kalejdoskopske fragmente ponavljanja in prikritega oglaševanja.«
»Drugonagrajena zgodba Premene, impresija o stresnem delovniku nekega pripravnika, Mirjam Gostinčar je napisana v slogu ludističnega poskusa: vse besede se začenjajo na črko P.«
»Pisanje predstavlja globoko osebni in zelo intimni premislek o temi, ki je med vsemi pogoji človeškega bivanja najbolj univerzalna.«
»Zanima me pisati osebno na zelo neoseben način, način potujitve ... Če bi kdo o Mnogoboju mitologij rekel, da je neosebna zbirka, to tako paradoksalno ni res.«
»V času, ko je vse tako zelo performativno, da se komaj še kdo ve, kako je v resnici že pro forma, se najde mlada avtorica, ki na prvo stran svojega besedila zapiše: 'DANES IGRATA: DRAMSKI PISEC in BRALEC', in naprej: 'IGRIŠČE: domači teren, strani dramskega besedila'.«
»Napisati ta roman je bilo bistveno težje in bolj zahtevno, kot pisanje prvega dela trilogije«
»Pronicljiv prikaz tega, kako imperializem, kapitalizem in njun vojni stroj spreminjajo in uničujejo lokalne načine življenja v najmanjših kotičkih sveta; film se sprašuje, kaj se fizično in psihično zgodi z odraslimi, ki sodelujejo v tej igri? Kaj se zgodi z njihovimi otroki?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju